Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Alijina prozirna "tajna"

Komentari (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 25 septembar 2013 12:40
Drinko Končarević
Sve mogu da razumem ali razmišljanja ljudi poput Alije nikako. Šta ljudi imaju od etnički čistog prostora? Čemu služi ubijanje u ime ovog ili onog? Niko nije doživeo da mu tvorevina zaživi dugo i time opravda ubijanja i uništavanje imovine, ako se to uopšte može opravdati. Ja sam se smejao kad je drug Tito kazao da je automobil "jugo" veliki uspeh socijalističkog samoupravljanja. Posle toga, seo je u "Mercedes". Taj auto, čiji je to uspeh? Žito je žito, hleb je hleb. Po čemu je taj hleb bolji ako mu dodamo nacionalnu oznaku? Žene. Stara latinska izreka kaže "u mraku sve su žene iste" (pazite na srodnike). Razlike nema, ma koliko je ukrašavali sa ovim ili onim političkim simbolima. Tu važi ono "ili jesi ili nisi". Onaj ko nije, zalaže se za rat da bi na neki način vodio ljubav. U trojanskom ratu, oko 10.000 vojnika je izginulo da bi tamo neki Alija vodio ljubav sa lepom Jelenom. A to što je 10.000 žena ostalo bez muškarca, nema veze. Imaju jedna drugu. Ovo je vreme ludog, ludog sveta...
Preporuke:
9
26
2 sreda, 25 septembar 2013 13:06
Mirko Grbić, Banjaluka
Nasankan od Amerikanica , do podne misleći jedno a od podne drugo kako je govorio, svima je zla učinio a ponajviše svom narodu ! Sjećam se popisa stanovništva pred rat(1991.)sva muslimanska sela bila su izlijepljena plakatima sa upusstvima za popis. Nacionalnost-Musliman, vjera- islam, jezik bosanski ....i evo nekoliko dana pred novi popis opet su sva sela i gradovi , hiljade tribina, svi mediji ispunjeni upistvima ....samo sada je narodnost Bošnjak! E to je ono do podne jedno od podne drugo.
Preporuke:
54
2
3 sreda, 25 septembar 2013 14:08
mirku
Tacno Mirko,
dug je to put...
Neuporedivo je sada lakse graditi nacionalnu svijest pa taman u 'fildzanu' negoli pod 'slobodarskom' stampom iz tog vremena.
Dobro je u jednom posljeratnom intervjuu na tadasnjoj inacici PTPC-a govorio pukovnik Lisica: 'Ja sam u prvoj jedinici '92. imao gotovo pola Muslimana koji su bili uz JNA. Odma' ste ih razoruzali jer ste vec od SDS-a dobili oruzje po kucama i stalno pitali "kad cemo na Turke"...
Valjalo bi da Nenad malo iscita i svoje intervjue iz tog vremena, a baska da uzme presjek srpske/srbijanske stampe/medija iz tog vremena,
ako je u tim silnim napisima neko mogao nazirati ideju koja bi bastinila tekovine SFRJ-a - iskreno mu se divim...
Preporuke:
12
43
4 sreda, 25 septembar 2013 14:50
s.p.Lajković
Baš su Mujo i Haso neka velika tajna.Cvrc.
Preporuke:
24
2
5 sreda, 25 septembar 2013 15:05
siniša
Dijagnoza ko je i šta je Izetbegović i šta se to dresilo u Bosni i Hercegovini tih godina me podseća na jednu dilemu koju imaju lekari kad znaju da pacijent boluje od karcinoma pluća i to u poodmakloj fazi, a onda mu lekar iz nekih razloga kaže, znate to je kijavica, očas ćemo mi to izlečiti.

Tako je i Milošević, tako i dan danas Kecmanović, Dodik, o Nikoliću i Dačiću da i ne govorio.

To što je radio Izetbegović i što je ostavio u nasleđe Bošnjacima, je samo i jedino ogeljeli ORGANSKI, a ne ideološki, ORGANSKI PRIMITIVNI FAŠIZAM. Svaka druga definicija, te jeste dosledan, te nije dosledan, je smešno. Kao što je i smešno i to jeste za Bosnu, a nije za Jughoslaviju. On jeste i za Jugoslaviju, on bi uključio ceo svet u svoju državu kad bi mogao, naravno da on vlada.

Suština je u ničim suspregnutim varvarskim impulsima da uništava i ubija, čak ispred koristoljublja.

Svaka druga definicija je isto kao da kažete za karcinom da je kijavica. E nije kijevica nego je baš karcinom.
Preporuke:
18
6
6 sreda, 25 septembar 2013 15:19
Srbin Obični
(1)
Ono što se na prostorima novokomponovanih „država“ događalo 1991-92 neminovno je vodilo ka tome da i BH-Muslimani, Makedonci i Šiptari – a to prije svega znači njihova politička rukovodstva – zauzmu svoj stav u pogledu budućnosti preostalog dijela Jugoslavije. To je bio njihovo legitimno pravo i rekao bih da prof. Kecmanović to i ne dovodi u pitanje.

Činjenica je pak da su BH-Muslimane u ta teška vremena vodili političari neizrasli u svakom pogledu, koji su istina imali na raspologanju efikasan mehanizam za mobilizaciju svojih sljedbenika – Islam, ali su nošeni pramržnjom muslimanog begovata prema Srbima imali blindiran mozak koji im nije dopuštao da misle logično. Nema sumnje da su među svim domaćim izvođačima radova BH-muslimani imali najlošije rukovodstvo. Neka se uporede sa Šiptarima uostalom!
Preporuke:
23
2
7 sreda, 25 septembar 2013 15:20
Srbin Obični
(2)
Pored Islama sa svim onim što uz to ide, Alija se opredjelio da u ratu praktikuje još i (prividno) umekšanu verziju Ustašije; odatle ono stalno šurovanje sa hrvatskom Ustašijom, političko i vojno, bez obzira što su bosanski katolici mrzili lokalne muslimane više od Srba. Poseban problem za BH-muslimane bila je politička sljepoća Alije Izetbegovića, koja je naročito došla do izražaja u njegovoj procjeni stvarnih namjera Zapada prema BH-muslimanima.

U ratu naravno prva strada istina, tako je bilo i u nedavnom ratu u kojem su se sve tri strane takmičile u lažima. Najveća muslimanska laž je da je na njih izvršena agresija. Glupost! Jedina država na koju je stvarno u proteklom ratu izvršena agresija je SFR Jugoslavija. U toj agresiji učestvovali su i BH-Muslimani, barem oni koji su zapristali za Alijom i njegovom „Patriotskom ligom“ osnovanom još 1991. godina.
Preporuke:
31
2
8 sreda, 25 septembar 2013 15:21
Tonči
Izetbegović i Gligorov su se do zadnjeg borili za očuvanje YU. Kad su se uvjerili da JNA na terenu sprovodi velikosrpsku ideju i njih dvojica su odustali od toga. Jasno. Nisu željeli da Bosanci i Makedonci budu građani drugog reda u Velikoj Srbiji!
Ispravna odluka!!
Preporuke:
17
55
9 sreda, 25 septembar 2013 15:21
Srbin Obični
(3)
Da su u laži kratke noge pokazao je razvoj događaja poslije rata u kojem su, barem po mom sudu, BH-muslimani prošli mnogo gore i od Srba, ili tu negdje. Ono što je u njihovom slučaju ipak jasno je to da je najveću štetu svome narodu napravio upravo Alija Izetbegović i njegova SDA Šura. Bez Alije i BH-Muslimana rat na prostorima bivše Jugoslavije imao bi vjerovatno drukčiji ishod. Gotovo sam sigurna da bi i Srbi i BH-muslimani mnogo bolje prošli.

Ali sada tu je šta je...
Preporuke:
32
1
10 sreda, 25 septembar 2013 15:29
Đura
Kad su se uvjerili da JNA na terenu sprovodi velikosrpsku ideju i njih dvojica su odustali od toga.


Dragi Tonči, molio bih Vas da pobliže objasnije kako je to JNA sprovodila velikosrpsku ideju na terenu.
Preporuke:
38
3
11 sreda, 25 septembar 2013 15:35
Stanko Ristić
U sred Republike Srpske u Bos. Šamcu, rodnom gradu
rahmetli Alije, upravo se otvara spomen kuća ocu bošnjačke nacije.
To je naravno SNSD dozvolio da bi iskamčili razne
privilegije i lične benefite.
Zamislite sad da neko pokuša to isto u Sarajevu ili
bilo gdje u federaciji, pada mi na pamet recimo prof.
Nikola Koljević, naravno sve bi gorelo.
Preporuke:
46
2
12 sreda, 25 septembar 2013 15:52
Tonči
Alija Izetbegović će u povijesti ostati zabilježen kao veliki borac za multietničku BIH odnosno lider BiH u vremenu brutalne velikosrpske agresije.
Na njegovom sprovodu su nazočili državnici i visoke delegacije mnogih zemalja kako sa istoka tako i sa zapada.
A vaš Milošević je kao haški optuženik sahranjen skoro pa tajno pod nekom šljivom.
Nema potrebe za daljim obrazloženjem.
Preporuke:
16
55
13 sreda, 25 septembar 2013 16:17
siniša @ Tonči
Tonči, po Miloševićevom naređenju nikome u Srbiji i bilo gde drugo nije ni šamar neko udario pogotovu nekom muslimanu, Hrvatu ili Šiptaru, na nacionalnoj osnovi. Četiri duge godine se dokazivalo u Hagu, milioni dolara, stotine islednika, i ne postoji ni jedan dokaz da je neko, neki Srbin, civil ili vonik po Miloševićevom naređenju majku opsavao bilo kome, a ne šamar udario. A tačno je da je umro zbog uskraćivanja lečenja u zatvoru i da je sahranjen pod šljivom kako rekoste.

Sa druge strane u Sarajevu i na drugim mestima, Mostaru, Tuzli su mirni stanari srpske nacionalnosti koji nisu bili nikavi ni stranački ni vojni aktivisti ubijani, samo zato što su Srbi, počevši od Baščaršije i onog svata, pa redom Sjekovac, Grbavica, Tuzla Mostar i Sarajevo. Sve uz Alijino znanje i odobrenje. Da ne govorimo o ritualnom odsecanju glava od strane mudžahedina.

A tačno je da je bilo državnika i tačno je da se to zataškava i o tome se ćuti. Ali, još će o tome biti reči. ORGANSKI FAŠISTA I VARVARIN.
Preporuke:
43
3
14 sreda, 25 septembar 2013 17:35
neopredeljeni
@Siniša

Kamo sreće dragi Siniša da danas osećam Srbiju kao indijac Britaniju na koju je svaki od njih ponosan što je nekad bila njihova kolonija.Umesto takvog osećaja vežu me uspomene samo na nalete aviona,pijane rezerviste koji pobiše sve što stigoše.Nije bila borba za Niš,Kragujevac,i Beograd nego za neke druge gradove koji i nisu baš u Srbiji.
Preporuke:
10
36
15 sreda, 25 septembar 2013 17:36
neopredeljeni
@Siniša

Kamo sreće dragi Siniša da danas osećam Srbiju kao indijac Britaniju na koju je svaki od njih ponosan što je nekad bila njihova kolonija.Umesto takvog osećaja vežu me uspomene samo na nalete aviona,pijane rezerviste koji pobiše sve što stigoše.Nije bila borba za Niš,Kragujevac,i Beograd nego za neke druge gradove koji i nisu baš u Srbiji.
Preporuke:
7
30
16 sreda, 25 septembar 2013 17:49
sinisi
Djaba vid/razum covjeku koji ne zeli nesto da vidi,
o objektivnosti da i ne govorimo...
Bespredmetno je nuditi protuargumentaciju,
uzivajte u vlastitoj cednosti i samodopadljivosti!
prijatno
Preporuke:
21
6
17 sreda, 25 septembar 2013 17:50
siniša @ neopredeljeni
Ti pijani rezervisti, ma kakvi da su bili i ma šta da su radili su 1. branili, doduše neuspešno zemlju, prema zakonu i vojnoj obavezi, i oni koji su im komandovali, tim rezervistima nisu nađeni krivi na sudu iako su odgovarali ( general Perišić ). 2. ma šta da su uradili, a lako ću se složiti sa vama, da to što su radili nisu radili ni pametno ni produktivno, radili su kao odgovor na destrukciju zemlje i ničim izazvane pokolje od strae ORGANSKIH FAŠISTA predvođenih Izetbegovićem.

Prema tome, iako nisam bio ni pijan, a još manje rezervista, iako ne smatram da su branili zemlju kako bih je ja branio, da sam imao ikakvu mogućnost da im naredim ili predložim, oni su samo odgovor na Izetbegovićeve pažljivo i dugo godina planirane planove da u trenutku raspada zemlje, provocirane izvana satre sve što je srpsko i slovensko, neislamsko na njegov način, ne na tradicionalni normalan način islamsko, i nefašističko, u BiH.

Prema tome za pijane rezerviste KRIV JE IZETBEGOVIĆ.
Preporuke:
27
3
18 sreda, 25 septembar 2013 18:07
siniša @ neopredeljen p.s.
Ko kaže da nije bilo napada na Niš, Kragujevac i druga mesta u Srbiji. Bilo je. Bombardovani su od strane NATO pakta, a IZETBEGOVIĆEVI ORGANSKI FAŠISTI bi to sigurno iskoristili da ih srpska vojska Republike Srpske nije prethodno vojnički porazila.

Tačno je da se nije ratovalo u Kragujevcu nego u Sarajevu i to znate kako. Tako što su IZETBEGOVIĆEVI ORGANSKI FAŠISTI došli u Pofaliće, poklali sve srpsko tamo, nejač, decu, žene, starce, čitave porodice, nikad nije otkriven broj pobijenih, niti se to i dan danas dozvoljova, zar i to nije PRIMITIVNI ORGANSKI FAŠIZAM, dakle pobili su Srbe u Pofalićima i onda su mislili da ih neće niko sa Trebevića zasuti granatama. Pogrešno su mislili. I ne vidim kao čovek pre svega problem u tome što su ih Srbi zasuli granatama.

Dakle nije se ratovalo u Kragujevcu nego u Sarajevu, jer su IZETBEGOVIĆEVI ORGANSKI FAŠISTI zametnuli kavgu u Sarajevu. Ničim izazvani.
Preporuke:
28
3
19 sreda, 25 septembar 2013 19:51
Historičar
Prosto čovjeku dođe da se sažali nad jadnim Srbima koji su se jelte, samo branili. Zato su valjda i nagomilali svo ono silno naoružanje iz Slovenije i Hrvatske i koncentrirali ga oko Banja Luke i drugih srpskih uporišta. Tenkova i topova more, pa i treba je ko zna šta oni drugi (doduše nenaoružani) smjeraju. Zato su i podijelili oružje svima koji mogu da hodaju. Pa su onako iz preventive istjerali sve nesrbe iz RS i uzeli im imovinu, popalili crkve i džamije, preimenovali naselja ulice i gradove. Tako i treba, da se zna da više nemaju šta da traže ovde.

A bogami i pronašli su rješenje na Alijinu dilemu da Bosna ne može da se podijeli jer je povezana ko brašno. Spasonosna formula je bila, etnički očisti od nesrba i zauzmi teritorij te proglasi svoju državu. Nešto slično radio je i jedan drugi poznati 'državnik' u Evropi koji je doduše neslavno završio, kao i narod mu. Pa sad da vidimo kako će ovo 'samo su se branili' da završi
Preporuke:
10
26
20 sreda, 25 septembar 2013 20:04
za toncija
E moj tonci moja grudvo leda.
Narocito ste "radili" i vi i muslimani na multietnicnosti u srednjoj bosni gde, gle cuda, Srbi nisu bili subverzivno angazovani. Tvoji iz Viteza ne vole "bracu" ni videti a kamo li sa njima divaniti.
Preporuke:
12
3
21 sreda, 25 septembar 2013 20:34
perkins
@Tonči Alija Izetbegović će u povijesti ostati zabilježen kao veliki borac za multietničku BIH odnosno lider BiH u vremenu brutalne velikosrpske agresije. Na njegovom sprovodu su nazočili državnici i visoke delegacije mnogih zemalja kako sa istoka tako i sa zapada. A vaš Milošević je kao haški optuženik sahranjen skoro pa tajno pod nekom šljivom. lipi nas funcute bil ti nami reka koliko prisidnikadrzava bilo na sprovodu vasem franji,da se ne mucis ja cu ti kazat;jedan i to prisidnik turske,paca samo jedan? ni li to malo za takog drzavnika i prisidnika jedne drzave?,
Preporuke:
12
3
22 sreda, 25 septembar 2013 20:38
siniša @ historičar
Nemojte se vi sažaljevati nad Srbima, sažaljevajte se nad svim ljudima u BiH koji su na pravdi Boga stradali nedužni, a takvih je bilo na svim stranama.

I Srbi su radili nepodopštine. I ja bih neke od njih kazio iako sam i sam Srbin. Ali nije to problem. problem je što su Srbi za sve svoje zločine i one koje su počinili i one koje nisu, odgovarali, a Bošnjaci nisu. To je problem prvenstveno za Bošnjake. Znate zašto, kad nema pravedne sudske kazne onda stupaju na sagu bosanska pravila, tj. osvete.

Srebrenica jeste i zločin, ali i osveta za Bratunac. Da nije bilo bošnjačkih zločina u Bratuncu ne bi bilo ni srpskih zločina u okolini Srebrenice. Ne govorim o kvalifikacijama zločina niti razmerama, to ovaj put ostavimo po strani, nego taj mehanizam, bošnjački zločin i srpska osveta.
Preporuke:
20
4
23 sreda, 25 septembar 2013 21:16
seljak bezemljaš
Alija Izetbegović je pripadao organizaciji
MLADI MUSLIMANI. U toku rata (1941-1945)prihvatili su nacizam.
Posle 1945 Izetbegović piše za list "MUDŽEHID"
(borac na božjem putu). List je tajno objavljivan na šapirografu. Kada su 1946 doneli odluku da idu na masovan pokret, bili su pohapšeni. (vreme će pokazati da su samo uranili)
Alija Izetbegović je te 1946.g. osuđen na tri godine zatvora. Oraganizacija i sledećih godina raste.
Pripadnici polažu zakletvu u kojoj se spominje DŽIHAD.
Cilj im je stvaranje "Islamistana".
Uvođenje šerijatskog prava u sve ustanove društva...
i da se muslimani Jugoslavije pišu velikim M.

(Ovo zadnje će im biti ispunjeno 1971. Kardelj lično će šezdesetih lobirati. Radi realizacije, uvodiće se u politiku dolji slojevi, a marginalizovaće se i isključiti iz partije protivnici (Osman Karabegović,Avdo Humo....)
nastavak
Preporuke:
12
2
24 sreda, 25 septembar 2013 21:39
Nenad
I ovaj solidan clanak pokazuje da Srbe,Hrvate i Muslimane nista ne moze da uzbudi kao zajednicki razlicita proslost. Sam Alija Izetbegovic je bio jedan "lukavi dedo" koji je znao da Srbi kao narod nece nikada poci za njegovom politikom. Bodren Amerikom i primoran da se "druzi" sa licemjernim Tudjmanom gurao je fikciju o samostalnoj i nezavisnoj BiH. Zato smo nakon rata dobili drzavu koju 60% stanovnistva ne smatra iskreno svojom. Niko ranije samo za "Muslimansku stvar" nije vise uradio od Alije, ali isto tako niko Srbima nije bio takav "tihi pakosnik" kao Alija Izetbegovic.
Preporuke:
7
1
25 sreda, 25 septembar 2013 22:05
sinisi
Moj Sinisa Divim se ovim sto i dalje imaju volje da ti predoce bilo kakve druge argumente - kakav gubitak vremena :)Samoljublje i arogancija obicno idu ruku pod ruku,tvoje misli, ljudskost i objektivnost odavno necuh i nevidjeh. Razmisli mozda da se zamonashish,sa tako cistim srcem i istinom koja kulja iz tvoje tastature velike su sanse da postanes i svetac :)
Preporuke:
8
15
26 sreda, 25 septembar 2013 22:16
Razumevanje
Pođimo od istorije odnosa Srba pravoslavaca i muslimana. Muslimani su srpski konvertiti. Delom u zanemaljivom obimu i hrvatski. Muslimani zbog razočarenja srpskim carstvom i pravoslavljem kao gubitnicima u sukobu sa Turcima jednim delom, i zbog niskih pobuda, slabosti i privilegija drugim delom, prelaze u islam. Deo muslimana učestvuje u turskom zulumu nad hrišćanima. Njima se to duboko urezuje u kolektivnu svest. To izaziva strah i osudu što dalje implicira osvetničko i prveventivno ponašanje. Pri tome se zanemaruju slabosti srpske države i društva i malo radi na promeni takvog stanja. Odnosno na Srbima je krivica što su dozvolili tu situaciju. Primitivizam je izražen kod Srba kao i kod amerikanaca. On jeste dokaz demokratije, muškosti i slobode, ali postoje i drugi načini ispoljavanja... Primitivizam forsira kolektivnu krivicu i vređanje i onih koji nisu bili krivci ili potomaka krivaca. Primitivizam ume da bude odbojan. Muslimani ne mogu čitavu večnost da budu krivci kao ni Nemci
Preporuke:
2
13
27 sreda, 25 septembar 2013 22:28
seljak bezemljaš
Izetbegović u uspomenama (2001.g.)
beleži da se na pravnim studijama izjašnjavao kao Srbin, "ali se vratio na pravi put".

Napisao je 1970 ISLAMSKU DEKLARACIJU u kojoj izlaže, ideologiju koju je organizacija kojoj je pripadao, razvijala od 1940.g.
ISLAMSKU DEKLARACIJU je napisao pod uticajem
najznačajnijeg ideologa modernog fundamentalizma Saita Kutba.
ISLAMSKA DEKLARACIJA JE DVE DECENIJE KRUŽILA U RUKOPISU. Štampana je 1991
U okviru sudskog procesa protiv "Mladih muslimana"
Alija Izetbegović biće osuđen na 14 a odležaće 6 godina.

Smatao je da će muslimani u Bosni i Hercegovini preuzeti vlast tek postizanjem demografske većine
i da će stvoriti društvo zasnovano na šerijatu.

Ukratko ovo su stavovi čoveka koji je kažu bio za "multietničku BiH". Koga lažu.

ISTO KAO U HRVATSKOJ MASPOK U U BOSNI ĆE SAVEZ KOMUNISTA OSTVARIVATI STAVOVE MLADIH MUSLIMANA I NjIMA SLIČNIH PA ĆE KOMUNISTIČKI IDEOLOZI DURAKOVIĆ, LAGUMDŽIJA, TANOVIĆ, FILIPOVIĆ SK PREVESTI U MUSLIMANSKU PARTIJU
Preporuke:
14
3
28 sreda, 25 septembar 2013 22:31
Razumevanje 2
Dakle, mobing je dugoročno nepodnošljiv. Zato i Nemci nastoje da osmisle novu istoriju tj. stvore novu realnost. Srpski muslimani su tako lako postali saveznici srpskih neprijatelja. Inače je pravoslavlje između turskog čekića i germanskog nakovnja. Ali muslimani nisu Turci iako ih tako iz "milošte" zovemo. Da bi nam bilo jasnije kako muslimani doživljavaju srpstvo treba se prisetiti kako četnici doživljavaju Tita i komunizam. Oni su zbog šačice Nedićevaca i Ljotićevaca sve četnike proglasili ubicama i fašistima. A ima dokaza da JVuO nije bila antimuslimanska i da je bilo muslimana u njenim redovima. Alija je bio inicijator ali je cela verska grupa tako osetila i krenula njegovim pogrešnim putem. Zapitajmo se kako su Srbi tome doprineli? Pravoslavcima i muslimanima je potreban novi ugovor. Ima i 3.
Preporuke:
2
5
29 sreda, 25 septembar 2013 22:33
siniša @ sinisi
Zaista te ne razumem, koje argumente, da Alijini FAŠISTI nisu došli na Pofaliće i pobili stotine srpskih civila i da niko nije odgovarao za to. Daj argumente, znači nisu pobijeni Srbi na Pofalićima, tako reci pa da se izvinem što izmišljam i nemam sluha za druge argumente.

A šta ako su zaista Srbi pobijeni na Pofalićima, ako ja to nisam izmislio. Šta je sa tvojim smislom za druge argumente. Nije ubijen svat, nisu pobijeni civili u Sjekovcu, nije pobijeni civili u Pofalićima, nisu prvi napali muslimani u Zvorniku, i u Foči. Srbi su negde uzvratili, a negde nisu. Na Pofalićima nisu, a sve mislim da su trebali.

Nemam u planu da se zamonašim, a što se posvećivanja tiče kod pravoslavnihj ima način kako se postaje svetac. Tu ne pomaže da se uplati određena svota negde, mora da se nakon smrti ne raspadneš i da ti leš miriše. Tako se postaje svetac. Možda i to bude, ali ja to neću znati i neću moći da ti o tome išta kažem.
Preporuke:
9
4
30 sreda, 25 septembar 2013 22:54
Razumevanje 3
Novi ugovor. Muslimani čak i kao Bošnjaci potiču od Slovena i pričaju književni srpski jezik sa mnogo turcizama. Svaki rat pravoslavaca i muslimana je bratoubilački. Rusija muslimanima (ovdašnjim) može biti bolji zaštitnik i pokrovitelj od Turske. Muslimanima ne može biti bolje sa Arbanasima nego sa Srbima bez obzira na verske razlike i sličnosti. Muslimani treba da blagoslove stvaranje nacionalne države Srba u vidu Srpske Federacije. BiH federacija bi se mogla konfederalno povezati za njom. U zajedničkom suživotu postojanje konvertita je prirodan proces. Muslimani se moraju odreći džihada, vehabizma i svake vrste verskog ekstremizma. Muslimani treba da se vrate jugoslovenskom načinu ispoljavanja islama. U ovoj fazi zato ne može doći do integracije BiH federacije u SF. Postojeće stanje je neodrživo. Ono čeka istorijsku šansu da se nastavi međusobno istrebljenje. Daleko je Amerika...
Preporuke:
5
3
31 sreda, 25 septembar 2013 23:35
sinisi
Napisao sam da su tvoji komentari kao velika zvona - sve se dalje cuju sto je veca praznina...Nisam dokolicar da gubim vrijeme da te razuvjeravam u bilo sto. I sam istrazujem taj fenomen 'do zuba naoruzanih muslimanskih hordi' koje duz Drine napadaju goloruki srpski zivalj i redovito ljude iz tih 'hordi' i danas vade iz jama i jaruga. Valjda je to taj arhetipski ratnicki genotip Srba: Gdje je moguce da naoruzan musliman ima ikakve sanse protiv rodjenog (golorukog) srpskog ratnika - ma hajde bogati.Vjeruj da takve junacke primjere do sada nadjoh jedino u sveskama Lunovog magnus stripa. Blek Stena pravi je primjer golorukog Srbina koji razbacuje crvene/zelene mundire/beretke...Izvini,previse si ostrascen za bilo kakvu objektivnu diskusiju,nastavi ti po svom - ne ljutim se ja...:)
Preporuke:
10
11
32 četvrtak, 26 septembar 2013 07:22
fanatizovani sunit
sreda, 25 septembar 2013 16:17
siniša @ Tonči

Sa druge strane u Sarajevu i na drugim mestima, Mostaru, Tuzli su mirni stanari srpske nacionalnosti koji nisu bili nikavi ni stranački ni vojni aktivisti ubijani, samo zato što su Srbi, počevši od Baščaršije i onog svata, pa redom Sjekovac, Grbavica, Tuzla Mostar i Sarajevo. Sve uz Alijino znanje i odobrenje. Da ne govorimo o ritualnom odsecanju glava od strane mudžahedina.


Pa taj poznati lažov, prevarant, fanatik,...je dao ubijati i "svoje", u Cazinskoj krajini.

Samo ako čitate Nikolu Koljevića, naći ćete obilj argumentovanih potvrda u prilog tome.

Kutiljero: Izetbegović srušio spasonosni plan
Preporuke:
2
2
33 četvrtak, 26 septembar 2013 08:41
siniša @ sinisi
Jeste li čuli za reč "judgemental". To se u celom svetu smatra kao vrlo negativna kvalifikacija i osobina. Šta to tačno znači?
To je kad nekome kažete da mu je komentar prazan, mi bi u Sarajevu rekli " šuplja priča", ili da je ostrašćen. Čak i da je tako to nije ni jedan od vaših poslova. Vaš posao je da tražite muslimanske leševe uz Drinu. Nastavite sa tim poslom imate moje puno razumevanje podršku i saosećanje.

Ono za šta se ja zalažem je da se potraže i srpski leševi u Pofalićima.

To što vi možete da tražite muslimanske leševe uz Drinu, uz svo saosećanje razumevanje i podršku Srba, i mene i svih drugih, zvaničnih i nezvaničnih skida sa srpskog naroda kolektivnu krivicu i, a činjenica da se ne mogu istražiti zločini u Pofalićima i ne gone se sudski oni koji su ih počinili učvršćuje kvalifikaciju ORGANSKI FAŠISTI.

Gde su oni sada? Gde su koljači iz Pofalića? Verovatno u mišjim rupama, boje se praznine iz moji komentara.
Preporuke:
7
2
34 četvrtak, 26 septembar 2013 09:30
Prvo skoci pa reci hop
Ko je ovdje glup i naivan? Kecmanović cijelu krivicu rata prebaci na Aliju. Ma hajte molim vas. Je li to opet sasvjest malo zapekla, pa nam se servira samoobmana?

Jesam li ja ili vi gdine Kecmanoviću sjedio zajedno sa Alijom u Predsjedništvu Republike Bosne i Hercegovine i to nakon što je uveliko bilo već formirana RS (tadašnja Republike srpskog naroda BiH i Srpska republika BiH)?

Danas se Krajišnik iščuđava otkud tolika etnička mržnja u Bosni, a Kecmanović posthumno bavi Alijom sa kojim je sjedio i družio se.

Od naknadne pameti slaba nafaka. Budi faca i povuci poteze kad se stvari dešavaju, a ne retroaktivno se iskupljivati i mazati oči javnosti.
Preporuke:
10
9
35 četvrtak, 26 septembar 2013 12:24
bosanac
Dok živi Bosna i Hercegovina, dok živi i jedan Bošnjak ali dok postoji svjetska arhiva i pamćenje, Alija Izetbegović će biti spominjan i to sa respektom. A vaše ime Kecmanoviću će biti zaboravljeno dan nakon vašeg pokopa!
Preporuke:
9
18
36 četvrtak, 26 septembar 2013 12:30
siniša @ Prvo skoči pa reci hop br.1.
Reći su vam nešto o odnosu Kecmanovića i Izetbegovića iz prve ruke što niste znali, a ja jesam. Pre toga samo dve napomene. Izetbegović je zabranio izlazak Srbima iz gradova, računajući i Sarajevo, i mogli su da napuste Sarajevo samo uz njegovo ili Silajdžićevo odobrenje i ako plate nekom muslimanskom komandantu sa terena tako da je svaki Srbin pa i Nenad Kecmanović bio taoc i zarobljenik, a zabrana izlaska iz Sarajeva Srbima je ratni zločin koji nigde nije ni pomenut, a ne procesuiran.

A drugo pitanje je pitanje odnosa srpske političke elite i muslimanske političke elite. Na tom pitanju sam se ja razišao sa SDS-om. Politika SDS-a, Karadžića, Plavšićke i ostalih je bila da se pravi izborna koalicija sa SDA i HDZ i da se sruše "komunisti". Tako je i bilo. SDS, SDA i HDZ su napravili koaliciju. Ja sam bio protiv toga i to sam lično rekao Karadžiću. Rekao sam mu doslovce SDA i HDZ su nacističke stranke i SDS nikako ne sme sa njima u koaliciju. On mi je rekao da je politika "umetnost mogućeg".
Preporuke:
4
3
37 četvrtak, 26 septembar 2013 12:38
siniša @ Prvo skoči pa reci hop br.2.
Ja sam smatrao da SDS treba da ide u koaliciju ili sa Liberalima ( Rasim Kadić ) ili SDP, ili MBO, Filipović zato što su to prvo stranke koje su deklarativno antifašističke i koje imaju opciju Jugoslavija. Uvek sam smatrao i tada i sada da su HDZ i SDA čisto fašističke stranke i da Srbi ne treba sa njima da imaju ikakvog posla. Okarakterisan sam kao "komunjara" i fanatik i kao takav sam se distancirao od politike. U to vreme Milošević pokušava da se približi Filipoviću i delom uspeva i Kadiću Rasimu )( pozitivna ličnost ), ne Nedimu, Nedim je operativac KOS-a . U Prebilovcima sam razgovarao na tu temu sa Nenadom Kecmanovićem. Ubeđivao sam ga da Srbi treba da idu sa antifašistima i onima koji su za Jugoslaviju. ON je meni izričito rekao tu u Prebilovcima da je Karadžić u pravu što se dogovara sa Izetbegovićem jer je Izetbegović iskreniji od Durakovića i da Milošević greši što veruje Durakoviću i Filipoviću.

Lično mi je rekao, verovao mu je.
Preporuke:
7
2
38 četvrtak, 26 septembar 2013 12:59
Tonči
"SDA I HDZ nacističke stranke a SDS (koji je rukovodio vojnu agresiju i počinio genocid) su fini i demokrate"!
Šta sve čovjek ovdje neće čuti i pročitati!!!!
Biće da su mnogi uvažili onu poznatu Ćosićevu preporuku o laganju kod Srba kao metodi patriotizma.
Preporuke:
12
10
39 četvrtak, 26 septembar 2013 14:40
Gospodo tonci, bosanac i ostali alter ego istog fasistickog opredjeljenja
Draga gospodo, čitači ćirilice, vrlo je važno nedjela alije Izetbegovića posmatrati u svjetlu današnjeg razvoja situacije. Taj fanatizam i fašizam Alijinog stila se proširio na mnoge islamske zemlje, a Amerika kojoj je Alija vjerovao sada istu tu, islamsku braću, bombarduje bez štednje. Mislim da ste vi itekako svjesni svog i Alijinog fašizma, zato toliko pjenite na ovaj tekst izuzetnog profesora Kecmanovića. Najvažnije je da smo se mi, Srbi, vašeg fašizma oslobodili, a vi tavorite u Federaciji o kakvoj je Alija sanjao. Mi smo prezadovoljni našom slobodom, prosperitetom i mirom, koji uživa svaki građanin Republike Srpske. A Federacija je sinonim za vjerski fanatizam, gušenje slobode i ekonomski nazadak. Znam da vam je teško da svarite istinu, ona je gorka no ljekovita.
Preporuke:
10
3
40 četvrtak, 26 septembar 2013 15:08
polako
Bice ovdje jos price i za naredne generacije koje tek nazalost cekaju svoje role...
Generala poslije bitaka nadvijenih nad tastaturama ima na pasja preskakala. Alija je imao samo jednu manu - kolebljivost! Ali mogu ga razumjeti, u uvjetima totalne okupacije zatecenih i novopristiglih JNA efektiva iz Cro i Slo tesko bi bilo potpisati odluku da prvi zaposjednemo TO magacine prije negoli ih 'vojska koja cuva Yu' temeljito isprazni. Makar bi rat posteniji bio! Ipak je ovako bolje, jest da je kostalo, ali se barem zna ko je agresor. (naravno, slika o Srbima kao agresorima dozivjece revizionizam, ha, ha, ha - kakve zablude)
Na Pofalicima je preduprjedjeno presjecanje grada,
od oruzja zapljenenog u Pofalicima kompletirana su nova tri voda za odbranu grada. Za pet drugova iz razreda srednje skole iz prve ruke znam da su od sds-a vec krajem '91. zaduzili kalas ili pm sa pratecim rapovima. Jel ono bi Cehov: puska u 1. cinu se pojavi - u 2. opali...
Preporuke:
9
8
41 četvrtak, 26 septembar 2013 16:07
siniša @ polako
Ako mislite da će se stav o "srpskoj agresiji" ikada revidirati grdno se varate. Oni koji misle da su Srbi naravili agresiju to će uvek govoriti i svoje unuke će tome naučiti. Važi i obrnuto, oni koji misle da su Alija i SDA napali na Srbe to će uvek misliti.

Doduše postoje neki izuzeci i ja sam te izuzetke video svojim očima. Na primer u Nemačkoj u nekoj fabrici rade Bošnjak i Srbin. U krugu fabrike ne smeju ni da pomisle da komentarišu ni jednu verziju. Kod kuće smeju. Ali ima i firmi u kojima se mora reći da su "Srbi agresori" to je na primer vlada federacije ili novine Avaz. Ali ima i drugih slučajeva. Ja znam da u američkoj NSA ako slučajno kažete da je neko izvršio agresiju na Bošnjake odmah će vas registrovati da vršite islamističku propagandu i bićete praćeni kao potencijalni islamski terorista. Čak i kad vam odobravaju, reći će jeste tako je, ali ćete odmah ući u program kao sumnjiv. Ključna reč "agresija na muslimane".Ili mislite da nije tako? ( ha )
Preporuke:
6
1
42 četvrtak, 26 septembar 2013 16:48
polako
Nista se ti neboj,
to vam je jedino i preostalo da zlodjela gurate u 'trendy' islamisticki paket...
Pokusaj kad budes imao priliku otkopane srebrenicane predstaviti kao Hamas - nista ne kosta.
Znam ljude koji kad ih vani pitaju odakle su pa ne zele reci BiH vec RS. Sami vele kako prilikom upoznavanja podrobnije objasnjenje B.Luka ne pije vode, ali ako spomenu RS-Srebrenica - sagovornik klima glavom u stilu "a vi ste to".
Htio ne htio, Srebrenica je najveci RS-brend,
odmah znaju odakle dolazis, nazalost!
Mozda razmisliti o tour-potencijalu imena,
svijet je pun bizarnog turizma,
nemoj sumnjati da bi uz dobru propagandu vise ljudi obilazilo Potocare negoli rafting na Vrbasu.
A ako krene ta se tura da prosiriti... kad izreknu i ostale presude eto ti mufte marketinga.
Stvari ne mozemo vratiti unazad ali mozemo biti pragmaticni - svako zlo za neko dobro!
Preporuke:
10
9
43 četvrtak, 26 septembar 2013 17:16
siniša @ polako
Koliko je poznato i meni i drugima organizacija Hamas nije dejstvovala na području Srebrenice. Tamo je bila organizacija Islamski DŽihad i El Mudžahedin.
Oni su izvodili obuku. Jeste u pravu ste podosta ih je stradalo oko Srebrenice.

Možda niste znali ali od svih učesnika u napadu na SAD 11. septembra pola ih je imalo bosanske pasoše.
Ako misliš da sam ja "proturio priču" o tome odmah da ti kažem da si u pravu. Ja sam im rekao pogledajte im pasoše i oni su pogledali, kad tamo a ono bosanski. Slučajno.
Preporuke:
6
1
44 četvrtak, 26 septembar 2013 17:28
polako
Vec ti rekoh kako da radis...
Izvini, nisam znao za Hamas, ali predstavi slobodno po svijetu te ljude sto su izginuli kao pripadnike pomenutih organizacija.
Potpuno sam svjestan i upucen kakvom ste se anatemom zakitili,
ne preostaje nista drugo nego da razuvjeravas...
puno srece
Preporuke:
9
8
45 četvrtak, 26 septembar 2013 17:56
Brat
Hvala svima koji pokusavaju da uvjere muslimane d su 'braca' po krvi. Hvala i za sve pokolje te 'brace' koji se desavaju u redovitim razmacima. Hvala i za pokusaj da se BIH pretvori u Srbiju jos od Principa. A hvala i za otimanje muslimanske zemlje i davanje srpskim doseljenicima nakon I sv. rata.

Konacno hvala i za najzesci izljev ljubavi prema 'braci' devedesetih kada su ih takvi masovno likvidirali, uzimali im imanja rusili dzamije i zatirali svaki trag.

Sto se mene tice radije bi im bio neprijatelj nego 'brat', vece su sanse da prezivim
Preporuke:
10
12
46 četvrtak, 26 septembar 2013 21:15
polako bratu
Spasi ovu zahvalnicu,
na ovom portalu cesto je treba zakaciti, kao egidu.
Opasna ova ljubav prema 'braci',
kad god muslimane Srbi pozovu da se vrate 'korenima pradedovske vere' znaj da doslovno tako misle.
Kosti im i danas doslovno nalaze medju korjenjem.
Cudna neka ljubav,
Albance ne vole a manje su ih zemljom zagrnuli.
Sacuvaj Boze svakog od izljeva srpske najiskrenije emocije...
Mozda za promjenu da pokusate da nas mrzite?!
Preporuke:
7
3
47 petak, 27 septembar 2013 09:39
Prvo skoci pa reci hop
@siniša

Zabrana izlaska iz opkoljenog grada u ratnom stanju je za vas ratni zločin? Hajde da sam i to čuo. Koliko znam to se zove u pravu zabrana ili ograničenje slobode kretanja (jedno od ljudskih prava), koje je itekako po pravnim uzusima dozvoljeno ograničiti ili zabraniti u ratnim i vanrednim situacijama.

Usput, sudbinu Srba po tom pitanju su dijelili i ostali građani Sarajeva, koje se nalazilo pod legalnom međunarodno priznatom vlašću Republike Bosne i Hercegovine. Niko ne govori koliko je Bošnjaka, Hrvata i Jevreja napustilo Sarajevo tokom rata...samo se priča o Srbima. Svako se izgleda češe tamo gdje ga svrbi.

A vaše lično poznanstvo ne mijenja činjenicu, odnosno historijsku ulogu gdin-a Kecmanovića. Čitao je valjda Kecmanović Oslobođenje i tada valjda i šta je sve Alija govorio. Tada nije shvata0, a danas shvata. Ja takvo nešto mogu pripisati samo neznanju ili neiskustvu..ali kako je to moguće sa osobom koja je bila ugledni rektor nekog Univerziteta.
Preporuke:
7
2
48 petak, 27 septembar 2013 12:27
putnik
Nemojte hraniti ove papke iz Sarajeva. Ko fol došli ovde da nam pričaju o istini. Istina je da smo mi srbi volili našu lijepu domovinu. Samo što se naša lijepa zvala Jugoslavija.

Sarajevskim papcima poručujem na ćirilici koju ko fol neznaju:

Molim vas nemojte mi puno soliti ovde pamet o Gligorovu i Izetbegoviću. Ako se nismo mogli dogovoriti o ustavno pravnom poretku odma mogli smo sjediti i razgovarati o tome dok se dogovorimo ili sačekati dok se pregovorači smjene i neki novi dođu.

Srbima nije trebala velika Srbija jer su volili Jugoslaviju. Branili smo našu zajedničku državu do poslijednjeg sata.

Šta sad ovde činite, niste htjeli snama a dolijali ste ipak ovde da nam solite pamet. Sikter!
Preporuke:
3
3
49 petak, 27 septembar 2013 12:51
namjernik
Heeej Putnice,
pa sikter nije koliko znam standardiziran turcizam u srpskom jeziku. Mada kada bi sve turcizme povadili iz srpskog jezika pitanje je da li bi bilo moguce obaviti suvislu komunikaciju. Ovaj hrvatski standard - na koji se jezite - blizi je slavenskom korijenu u milion primjera, ali sta da se radi...
Znamo cirilicu, i to je lijepa stvar za svakog normalnog covjeka. Mada sam u jna imao dobrog prijatelja iz Rijeke koji je jos tada jedva sricao novinske clanke na cirilici. Tim uopce nije bio hendikepiran, dapace, odlicno je govorio talijanski, njemacki i engleski... Jos tada su u osnovnom obrazovanju cirilicu u Rijeci prolazili cisto formalno. Vjeruj da nije djelovao kao neprosvjecena osoba. Niko vam ne brani pravo na 'vasu' istinu, jeste da je problem sto ta istina vam jede zuc - ali vas izbor: Istina (kao i mir - Sloba M.) nema alternativu!
lijep pozdrava (moze i bez turcizma, zar ne?)
Preporuke:
9
2
50 petak, 27 septembar 2013 17:25
putnik
to o tome koliko je cirilica lijepa stvar znamo po tome koliko je volite preko drine/dunava. Nemoze cirilica da osvane ni na opstinskoj tabli a kamoli u srcim krvata.

Za razliku od Franje i Alije i njihovih sunarodnika koji uporno poricu istoriju (imaju cega se stiditi, nepere se jasenacka istorija tako lako) mi Srbi smo u potpunosti jasni istorije. Sjecamo se i Austriskih konjusara i njihovog terrora nad srpskim zivljem. Schutzkorps je bio hrvatsko/muslimanska stvar pa tako i zlo djela koja su pocinjena u vase ime. Kod nas su turci bili 500 godina pa smo ih se oslobodili. Hvala bogu nismo morali Merkel da pjevamo Danke Deutschland.

Ajd' ti sad fino raspali, pusti vlahe da brinu o svojim stvarima. Pozabavi se malo sa vasom povjesti i sta ste radili zadnih 100 godina pocevsi od Jasenovca. Niste htjeli snama ajd sad fino 'fataj maglu.
Preporuke:
2
2
51 petak, 27 septembar 2013 21:43
namjernik
Samo jedno pitanje pa vise necu uzurpirati prostor na portalu gdje ocigledno nema 'bujruma' bar s tvoje strane :)
Od dolaska Turaka do 1. srpskog ustanka proslo je vise od 400 godina.
Dvije su mogucnosti:
-Srbima nije lose bilo pod Turcima
-pada u vodu mit o srpskom junastvu ako su bez rijeci mogli toliki zulum trpiti vise od 4 vijeka
...ili je istina mix ove dvije solucije?
Molim te za odgovor
Preporuke:
5
1
52 subota, 28 septembar 2013 11:16
siniša @ namjernik
Ta metafora o 5 vekova ili 500 godina je preuveličana najmanje dvostruko. Turci se jesu dugo zadržali, predugo rekao bih, ima ih i danas, ali nisu vladali svih 400 godina u kontinuitetu kako rekoste.

Sračunajte, Beograd je pao pod tursku vlast 1521. godine, a Prvi srpski ustanak je počeo 1804. dakle nije ni 300, a ne 400 ili 500 godina. Bilo je i drugih buna, bilo je i povlačenja Turaka, a bilo je i krajeva gde turska noga nikad nije kročila, a bilo je i napredovanja ka Beču ili Pešti, što jest jest.

Prema tome vaša pitanja bi mogli preformulisati u svetlu ovih činjenica koje ste ipak zanemarivali.
Ono što je sasvim izvesno to je da tursko prisustvo u trajanju od 4 veka zaista jeste unazadilo i državu i privredu i kulturu srpskog naroda i čitavog Balkana. Ali da su "vladali" baš toliko nisu. metafora "namerniče", metafora.
Preporuke:
3
0
53 subota, 28 septembar 2013 13:23
namjernik
Naravno Sinisa,
uzmi zadnjih 100 godina sta se sve izdesavalo,
a zamisli imperij koji je tu prisutan pola milenija - to je vec civilizacija. Znas i sam da su mitovi hiperbolisali taj famozni 'zulum' - bez sumnje cast je bilo otici u carigrad na vojne skole. Slobodno ti pricaj o otmicama djece: Za taj period je bilo kao stipendija za west point.
Konacno; demantuj koliko ti volja, vise slicnosti Srbi imaju sa Turcima negoli Rusima. Znas termin gasularenje (struganje) obicno kod pranja mrtvaca prije ukopa (gasulhana). E to struganje/gasul je termin mezopotanije koji su Turci donjeli (imas ga u Mit o sizifu) - otuda gusle drugar. srbima se i dalje vise prima turski nazalni napjev negoli balalajka. Ne vidim razloga da se toga trebate stidjeti. Uf koliko bih ti primjera mogao navesti,
ali svaki bi samo tvoj iracionalni otpor argumentima doveo do vrhunca...
Nema veze - ne zamjeri - ti ces imati svakako svoju verziju :)
pozdrav
Preporuke:
5
1
54 subota, 28 septembar 2013 14:24
siniša @ namjernik
Turska Mesopotamija, i turski mit o Sizifu?! To mu ga dođe kao hrvatska Arena u Puli.

Jeste u pravu si imali su istočni narodi sjajnu kulturu i istoriju, ali naša je nesreća što to nismo upoznali, odnosno što smo se sa Istokom upoznavali preko Turaka, a to je jedno maloazijsko ( a ne mesopotamsko ) čobansko pleme kojo sa kulturom koju pominješ nije imalo ništa. Kao i čuveni "turski" graditelj "turskih" mostova Hajrudin. Kad on pravoslavni Kopt.

ALi evo kad već pitaš za moju verziju. U Turskoj živi 60 miliona stanovnika. Od toga je 2o miliona Kurda, narod iranskog porekla i jezika. Oko deset miliona Aleva, to su turski šiiti turkmenskog porekla, smatra se da su uglavnom kovertovani Kurdi i Jermeni. Zatim Arapi 7 miliona.

Islamizirane Grke, Armene, Jermene i Srbe iz Male Azije da ne pominjemo. Neki dan u Maluli smo videli kako se to radi.

Otkud Srbi u Maloj Aziji. U 11. veku ih preselila Vizantija 3 miliona sa Peloponeza. Jedan od njih je bio i Stefan Nemanja.
Preporuke:
2
1
55 nedelja, 29 septembar 2013 01:08
namjernik
Pa sam sebe pobijas,
ta carevina ne bi toliko trajala da nije crpila iz svih naroda ono najbolje. To ti i govorim,
mladicu i karadzicu dovoljne su bile 3 godine da doslovno sa lica zemlje izbrisu svaku muslimansku bogomolju, opcenito i svaki trag postojanja. Turci takav intenzitet barbarstva nisu imali u 5 vjekova, zato su i potrajali - mudro.
Ti i sad mislis da ti s ove strane kuca neko ko mora bradu sklanjati sa tastature - te srpske iracionalne predrasude spram bilo cega drugacijeg dovele su ih u ovakvo stanje. Na svu tu nazovi propagandu vrijedi se samo dobro sprdati: Sta god da si ranije navodio sve mogu argumentirano demantirati - ali ko ce trositi energiju za unaprijed izgubljenu stvar. Sami smo se ubijali, rusili sebi dzamije, bili naoruzani jos 10 godina prije rata, poturali srpske kosti kao svoje itd. Ovako je jednostavnije, vi ste ipak nebeski narod... A svi ostali mali i podli pokvarenjaci.
Nemoras odgovarati,
napisi samo: Tako je!
Preporuke:
4
0
56 nedelja, 29 septembar 2013 09:35
siniša @ namjernik
Eno i Karadžića i Mladića u Hagu i sve što možete "argumentirTI" izvolite pa argumentirajte. Stoje tamo kano klisurine, pdra im niko odbiti ne može. Ko vam brani i ko vas sprečava. Bio je i još uvek je i Šešelj tamo, bio je optužen za rušenje džamija. I šta bi od optužbi? Ništa. Ispostavilo se da je mnogo lakše dovikivati se preko plota, psovati i upotrebljavati pogrdne izraze. Za to ste sposobni. Hajde ti baćo moj dokaži makar i jednu od tih tvrdnji. Ne možeš. Ni ti ni bilo ko drugi.

A sa druge strane, o tome je ovde reč, o tvrdnjama koje ja, a bogami i desetine drugih što Srba što drugih tvrde i o Aliji i o Bin Ladenu, počasnom građaninu Alijine talibanije se ne može ni pričati ni dokazivati. To je problem. Ako nema sudske pravde, e onda ima nesudske. Tako je došlo do zločina u Srebrenici gde je streljano trista do četiristo muslimana što je dokazano i može biti još toliko što niko nije dokazao.
Preporuke:
1
1
57 nedelja, 29 septembar 2013 11:41
Tonči
Ako je išta bilo prozirno i razobličeno na proste faktore onda je to velikosrpski projekat stvaranja Velike Srbije!
Sve ostalo je mlaćenje prazne slame.
Preporuke:
4
1
58 nedelja, 29 septembar 2013 12:13
siniša @ Tonči
što se tiče nacionalne ideologije "Velike Srbije" ona je zaista postojeća i mogu vam reći vrlo naučno zasnovana, čvrsta i stabilna, i istotrijski gledano zaista neuizbežna.

Sa druge strane projekat " Velika Srbija" nikada nije postojao makar i u formi koju vi Hrvati forsirate Srbija sa Vojvodinom i Kosovom je po vama Velika. Nikad nisam čuo da je neko imao takav projekat, a pogotovo da je taj projekat nešto negativno i nedozvoljeno. To je jo, ta vaša verzija Velike Srbije istorijska činjenica utemeljena na međunarodnim ugovorima koji su hvala na pitanju još uvek neoborivi.

A to o razlafganju i razbijau Srbije na proste činjenice je bilo u Hitlerovoj praksi 1941 do 1941 godine. Pa su na kraju oni bili malo rastavljeni, toliko malo da su baloima leteli preko berlinskog zida.

Ali izgleda da još ima "razlaganja " Srbije na faktore u nečijim glavama. Da se to vama ne vrati kao bumerang. Neka se pripremi Istra i Dubrovnik za razlaganje od Hrvatske. ( Italija )
Preporuke:
0
1
59 nedelja, 29 septembar 2013 15:31
namjernik
Opusti se malo, palis se ko kutnjak :)
Naravno da ce Hag reci svoje...
Inace radim scenarij koji mozda nikad ne bude ekraniziran, ali polaziste ce biti doslovna srpska propaganda. Muslimani ce rokati po sarajevu, svaku 20. granatu poslace na brda oko Sa. Alija ce licno zavrtati vodu, u potaji ce narod jesti bogate vitaminsko-proteinske obroke, bacace se djeca lavovima, iz Irana ce stizati vise mts-a negoli iz Uzica. Srbi ce se za to vrijeme oko Sa baviti hortikulturom, iz Srbije ce moliti da pomognu braci sto ce 'braca' rezolutno odbiti, muslimani ce se provlaciti medju srbe da sruse dzamije...
Imam gotov kroki ali trebace vrlo zahtjevna razrada prije potrage za eventualnim producentom. Vidim da si pravi izdanak te propagande i krajnje ozbiljno te pitam imas li vremena da mozda budes kooscenarista. Tvoje intervencije sudeci po ovim komentarima vise su no mastovite. Vjeruj, svaki tvoj komentar doslovce je scenaristicki predlozak za ovaj uradak...
Preporuke:
4
0
60 ponedeljak, 30 septembar 2013 05:38
RATko
„Trgovac ti laže sa smijehom,

žena laže suze prosipljući,

niko krupno kâ Turčin ne laže!"

Turci braco,-u kam udarilo!-
sto cemo vi kriti u kucine?
Zemlja mala,odsvud stijesnjena,
s mukom jedan u njoj ostat moze
kakve sile put nje zijevaju;
za dvostrukost ni mislit ne treba!
No primajte vjeru pradjedovsku,
da branimo obraz otacenstva.
Cud lisicija ne treba kurijaku!
Sto jastrebu oce naocali?
No lomite munar i dzamiju,
pa badnjake srpske nalagajte
i sarajte uskrsova jaja,
casne dvojem postah da postite;
za ostalo kako vam je drago!
Ne sceste li poslusat Batrica,
kunem vi se vjerom Obilica
i oruzijem,mojijem uzdanjem,
u krv ce nam vjere zaplivati,-
bice bolja koja ne potone!
Je l' ovako,braco Crnogorci?
Preporuke:
1
0
61 ponedeljak, 30 septembar 2013 08:37
siniša @ namernik
Ne znam kako to izgleda kad se pali kutnjak, ja zube perem redovno, najmanje dva puta dnevno od kada znam za sebe tako o upalama kutnjaka iz prve ruke ne znam ništa. Da si na vreme počeo da pereš zube ne bi te mučili kutnjaci.

Što se opuštenosti tiče važno je da si ti meni opušten, za mene ne brini. Meni se čini, i to po neprimerenoj šali sa kutnjacima i po "predlošku" za "uradak" da je tebi teško. Šale, doskočice i humor pomažu kad je teško, ako su dobronamerne i adekvatne.

Ali, kad već hoćete prilog za nemaštovite scenariste evo vam nešto iz vaše štampe i medija.

Otkud vam 86 pogrdnih naziva za Srbe? Možete li da nam nabrojite neke. Šta znači "prvo ime"? Zašto su Srbi u vašim opisima kad ih dajete svuda seljaci i brđani, smrdljivi i prljavi, krvoločni i kukavice, a vi ste građani i to još kulturni i uljudni, hrabri, pametni i slično? Pogledajte svaki vaš film pa ćete videti, ako mislite da ja preterujem. Je li to zbog religije, gena, nevaspitanja.
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 30 septembar 2013 12:45
namjernik
Ocigledno nemas vremana da budes kooscenarista,
ali mogao bi pripomoci za scenu kad iz malog Zvornika konvoj slepera '92. uvozi sadnice zive ograde za ove hortikulturne djelatnike. Cisto da izganjas dozvole za snimanje. Naravno, bice tu i medjunarodni posmatraci koji zaviruju pod cerade i evidentiraju da sem rasadnog materijala nema nista drugo. Nije sala, vjeruj mi, snimace se samo po vasoj verziji istine o ratu. Ne vidim u cemu je problem?!
Preporuke:
4
0
63 ponedeljak, 30 septembar 2013 13:28
siniša @ namjernik
Želim ti puno sreće i sa scenarijem i sa snimanjem i sa ratom i verzijama istine, ali na mene ne računaj.
Zaista sam uveren da se i vi i mnogi pitaju zašto je sve to tako bilo, ili po jednoj, po drugoj, ili trećoj verziji. Možda ima verzija koliko i ljudi. Odmah da vam kažem da ne znam, ali ostaću pri razmišljanju o onih 86 pogrdnih naziva koje je neko nabrojao za jedan sat emitovanja nekog programa o Srbima na radio Sarajevu. Možda su i oni u osnovi neke od verzija istine.
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 30 septembar 2013 14:41
namjernik
Ja jos ni jedan takav termin nikad nisam upotrjebio,
imam najblize familije Srba i ta me cinjenica nimalo ne cini duhovno obogaljenim, naprotiv!
Ali budi posten pa analiziraj malo srpsku publicistiku i medije, mozda ti preko toga preletis, ali ti pisani izvori su neiscrpni primjeri bizarne sovinisticke mastovitosti.
U petom osnovne me prvi put drug onako usput oslovio 'turcinom'... Jadan otac nije znao kako da mi objasni, posto me odgajao kao jugovica... Vremenom stvari postanu razvidne.
Ne zamjeri: Ali scenarij koji bi doslovno inscenirao napise srpske propagande savrsena je groteska onoga sto se desavalo. Mnogo bolji odgovor od iscrpljivanja faktima!
Preporuke:
4
0
65 ponedeljak, 30 septembar 2013 16:38
siniša @ namernik
Zaista ne znam na koje ti srpske medije misliš? Ja ne znam ni za kakve srpske medije danas u Srbiji. Sve su to nemačke novine, od Danas, preko Blica pa do Vremena, B92, E novina, Peščanika. Zaista si u pravu ja to smeće zaista ne čitam i ne znam o čemu pišu, ali ako pišu o Bošnjacima kao što pišu o Srbima, da nisam demokratki nastrojen predložio bih da se zabrane. Ovako, ne bih ih zabranjivao, ali čitati ih zaista neću, ni silom, ni za pare.

Još nešto. Ni čuvena Politika nije puno bolja.

Kod nas u Sarajevu svaki dan je bila Politika, na Zabavniku sam naučio da čitam, i Oslobođenje od prvog broja objavljenog u Bijeljini ( jesi li to znao ) i otac nikad nije propustio da kupi Oslobođenje i Politiku. Nažalost ja danas ne mogu od muke da čitam ni Politiku ni Oslobođenje.

I još nešto, ni na kraj pameti mi nije da se zalažem ni za jednu od postojećih političkih opcija u bivšoj Jugoslaviji. Informišem se sa BBC, RT, CNN, napabirčio sam nešto engleskog. Trudim se da mi ne zafali para.
Preporuke:
0
0
66 ponedeljak, 30 septembar 2013 18:13
namjernik
Vidi,
stvarno bih volio link za snimak te radijske emisije.
U ratu su pazili na oslovljavanje: Mogao bih braniti tezu o ratnoj muzickoj produkciji; da uporedimo liriku, navescu ti ako zelis koliko god zelis srpskih pjesama sa nepatvorenom mrznjom - bujrum, navedi ti meni.
Evo virni iznad na komentar ovog 'ratka', njegov mentalni horizont nije makao dalje od 10erca. Sad da ga pitam o primjerima vokalne polifonije kod Mokranjca :) Za kojeg je jedino cuo kao ime osnovne skole. Znas, mozda tebi izgleda da ovamo ne postoji nista osim vjerske pjesme, grdno se varas.
Bahov kontrapunkt i njegovi crkveni koncert bar za mene su najveca muzicka civilizacijska tekovina. Hajde ti objasni ovom... da ne lanem, kako svijet ne pociva i ne zavrsava sa 10ercem.
Grdno podcjenjujes kreativnost vrijedjanja kod doticnog goshpara,
upitaj ga - nabrojace ti par stotina pogrdnih imena.
Sad bih se kladio u to...
Preporuke:
4
0
67 utorak, 01 oktobar 2013 10:45
Golub
Što se ovo hrvatsko cvijeće razmirisalo
na ovim komentarima!?
Preporuke:
0
0
68 petak, 04 oktobar 2013 15:04
7 muslimanska (mudžahedinska,islamistička) brigada...
Ovaj na slici, što je podigao prst, u grupi vojnika sa Alijom je Šerif Patković, komanadant 7 muslimanske brigade Armije RBiH iz Zenice.

Ta brigada je vžbila strogo islamistička, sastavljena od domaćih muslimana, na principu strogog islamizma, mudžahedinizma, po uzoru na strane (islamističke borce, mudžahedine)..
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner